Menu

VÁLTOZÁSOK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATON!

2021.10.27.

Dr. Filipsz Andrea, jegyző tájékoztatása szerint: november 2-tól a koronavírus-járvány terjedésének megfékezése érdekében a XV. kerületi polgármesteri hivatal Bocskai utca 1-3. szám alatti főépületébe csak az illetékes szervezeti egységgel előre egyeztetett ügyben és időpontban léphetnek be az ügyfelek.

A hivatal ügyfélszolgálata továbbra is a megszokott ügyfélfogadási rendben működik:

  • Hétfő: 8.00 – 18.00
  • Kedd: 8.00 – 16.30
  • Szerda: 8.00 – 16.30
  • Csütörtök: 8.00 – 16.30
  • Péntek: 8.00 – 12.30

Mind az ügyfélszolgálatra mind a hivatal főépületébe kizárólag tünetmentes személy léphet be szájmaszk szabályos használatával.

A lakosok a kérelmeket, a bejelentéseket és az egyéb beadványokat továbbra  is megküldheti postai úton  a 1601 Budapest, Pf. 46. címre, vagy előterjeszthetik elektronikus úton a cégkapu, az ügyfélkapu, illetve az eugyintezes.bpxv.hu használatával. Mindemellett közérdekű panaszaikat, bejelentéseiket elküldhetik az ugyfelszolgalat@bpxv.hu email-címre is.