Rövid tartamú közterület használat
A 90 napnál rövidebb ideig tartó, és 30 m2 –nél kisebb területű építőanyag, állványzat és konténer tárolás céljára történő közterület használati kérelmek ügyintézése az Ügyfélszolgálaton történik. Ez esetben a közterület használati díj fizetését a kérelem benyújtásakor kell a kérelmezőnek teljesíteni.
A kitöltött kérelem nyomtatvány alapján az ügyintéző megállapítja az ügyfél által fizetendő díjat, és a díj befizetésére szolgáló postai utalványt átadja a kérelmezőnek. A díjat banki terminálon az Ügyfélszolgálat pénztárában is be lehet fizetni. Az ügyintéző a díj befizetésének igazolását követően azonnal elkészíti és átadja a határozatot a kérelmezőnek.
Az eljárás illetékmentes.
A közterület használatért fizetendő díjak:
Konténer tárolás | 600 Ft/nap/db. |
Építőanyag tárolás, állványzat | 200 Ft/nap/ m2 |
A kérelem benyújtható
Budapest Főváros XV. ker. Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán: 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3.
Ügyfélfogadás:
- Hétfő: 8.00-18.00
- Kedd-Csütörtök: 8.00-16.30
- Péntek: 8.00-12.30