Menu

Rövid tartamú közterület használat

A 90 napnál rövidebb ideig tartó, és 30 m2 –nél kisebb területű építőanyag, állványzat és konténer tárolás céljára történő közterület használati kérelmek ügyintézése az Ügyfélszolgálaton történik. Ez esetben a közterület használati díj fizetését a kérelem benyújtásakor kell a kérelmezőnek teljesíteni.

A kitöltött kérelem nyomtatvány alapján az ügyintéző megállapítja az ügyfél által fizetendő díjat, és a díj befizetésére szolgáló postai utalványt átadja a kérelmezőnek. A díjat banki terminálon az Ügyfélszolgálat pénztárában is be lehet fizetni. Az ügyintéző a díj befizetésének igazolását követően azonnal elkészíti és átadja a határozatot a kérelmezőnek.

Az eljárás illetékmentes.

A közterület használatért fizetendő díjak:

Konténer tárolás 600 Ft/nap/db.
Építőanyag tárolás, állványzat 200 Ft/nap/ m2

A kérelem benyújtható

Budapest Főváros XV. ker. Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán: 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3.

Ügyfélfogadás:

  • Hétfő: 8.00-18.00
  • Kedd-Csütörtök: 8.00-16.30
  • Péntek: 8.00-12.30

Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztató a rövid tartamú közterület használat igénybevétele során megvalósuló adatkezelésről