Új kihívások előtt a jogi és szervezési osztály
A polgármesteri hivatalt érintő szervezeti átalakítás miatt a jegyzői irodán belül is történtek változások. Ezekről dr. Trinn Miklós osztályvezető számolt be lapunknak.
A jegyzői iroda korábban a titkárságból, 5 csoportból és két referensből állt, az átalakítást követően viszont két osztály alakult. A jogi és szervezési osztály dr. Trinn Miklós osztályvezető vezetésével új feladatokat kapott az önkormányzat közbeszerzéseivel kapcsolatban. Az elektronikus ügyintézés kötelező bevezetésével megnövekedett feladatokra reagálva pedig még egy új osztály jött létre, a közigazgatás-szolgáltatási és informatikai osztály, melynek vezetésére Székely Katalint nevezte ki a jegyző.
A jogi és szervezési osztályon belül kialakított jogi és közbeszerzési csoport bonyolítja a jövőben az önkormányzat, valamint gazdasági társaságainak központosított közbeszerzéseit, továbbá a megszűnt RUP 15 Kft. által elkezdett, majd a városgazdálkodási osztályhoz átkerült feladatokkal kapcsolatos közbeszerzési eljárásokat is a csoport viszi tovább – tudtuk meg dr. Trinn Miklóstól.
– Az egyik legnagyobb feladat a VEKOP-pályázaton elnyert másfél milliárdos rákospalotai fejlesztési támogatással kapcsolatos közbeszerzések megindítása lesz. Mindezt úgy, hogy április 1-jétől kötelezően alkalmazni kell az elektronikus közbeszerzési rendszert, ami ugyancsak komoly kihívások elé állít bennünket – tette hozzá az osztályvezető.
Az elkezdett és átvett projektek között említette még az osztályvezető a Deák utcai orvosi rendelő építését és a tavalyi TÉR_KÖZ pályázaton nyertes beruházás megvalósítását.
A költségvetési rendelet elfogadását követően március végén kezdődhet a kerületi beruházások bonyolítása.
(Forrás: XV Média)