Telefonos alkalmazás is segíti a kerületi segítségnyújtást és védekezést a járvány idején
Egyre többen veszik igénybe a XV. kerület saját fejlesztésű mobiltelefonos applikációját segítségkérésre.
A XV. Kerület Önkormányzata azon dolgozik, hogy minden olyan kerületi lakost elérjen, akinek segítségre van szüksége a járvány alatt. Ezzel a céllal hozták létre a Budapest Tizenöt mobil telefonos alkalmazást is, amely ingyenes elérhető az APP STORE-ban és a GOOGLE PLAY áruházakban.
https://www.facebook.com/nemethangelabp15/videos/929602917473719/
A Budapest Tizenöt mobil alkalmazásban minden XV. kerületi lakos 0-24 órában tud segítséget kérni, bejelentést tenni. Bevásárlás, gyógyszerbeszerzés, étkezés és egyéb esetekben tud az önkormányzat segítséget nyújtani. Az Egyéb kategóriába tartozik minden olyan kérés, amit a segítségre szoruló a fennálló helyzet miatt nem tud megoldani, viszont kiemelt szükségességét érzi (például postai csekk befizetése). Az applikáció menüjében a koronavírussal kapcsolatos aktuális kerületi híreket is megtekinthetik, továbbá egyéb fontos tudnivalókat és elérhetőségeket is találnak a védekezéssel és a megelőzéssel kapcsolatban.
A letöltést követően regisztrálhatják felhasználói fiókjukat, el tudják menteni a saját adataikat, így nem szükséges minden alkalommal újból megadnia azokat. Az applikáció funkciói regisztrálás nélkül is használhatók, de ez esetben minden alkalommal meg kell adnia a bejelentéshez szükséges adatokat.
Tekintsék meg az applikáció használathoz segítségek nyújtó videónkat:
Mobiltelefonjukon, de akár itt is letölthetik az alkalmazást:
Az alkalmazáson kívül a https://segitunk.bpxv.hu oldalon is lehet online bejelentést tenni, segítséget kérni.
(Videó: D.I., narrátor: Szekér Gergő)