Szünetel a személyes ügyintézés
November 23., hétfőtől csak halaszthatatlan ügyekben lehet személyesen felkeresni a Polgármesteri Hivatalt.
A koronavírus-járvány második hullámának erősödésével, a további megbetegedések megelőzése érdekében Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában november 23., hétfőtől szünetel az ügyfélfogadás a Bocskai u 1-3. alatti ügyfélszolgálaton.
Személyes ügyintézésre csak az alábbi halaszthatatlan ügyekben –telefonon előre egyeztetett időpontban – van lehetőség:
- születés és haláleset anyakönyvezése;
- házassági szándék bejelentése;
- teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat – születendő gyermek esetében;
- anyakönyvi kivonat kiadása sürgős esetben.
Az időpont egyeztetés tárgyában hívható telefonszámok:
- +36 1 305 3353,
- +36 1 305 3372,
- +36 1 305 3121
Egyéb ügyekben kérjük, hogy továbbra is az illetékes szervezeti egységet vagy a +36 1 305 3100 központi számot szíveskedjenek hívni!
A személyes ügyfélfogadás szüneteltetése érinti a rövidtávú közterület-használati engedélyek kiadását is. Az erre vonatkozó bejelentéseket e-mailen – az ugyfelszolgalat@bpxv.hu címen – fogadja a Polgármesteri Hivatal. A szabályszerű használat esetében az ügyintéző e-mailben történő visszajelzése alapján térítésmentesen, alakszerű engedély nélkül történhet a közterület használata. A szabályszerű használatról értesül a közterület-felügyelet is, így ezekben az esetekben az engedély hiánya miatt bírság nem kerül kiszabásra.
Az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük – megértésüket köszönjük!
(Cs.B.)