Segítünk – minden csatornán
A XV. Kerület Önkormányzata azon dolgozik, hogy minden olyan kerületi lakost elérjen, akinek segítségre van szüksége a járvány alatt.
Ennek érdekében már már a járvány első szakaszában is külön internetes oldal indult, és továbbra is elérhető a Budapest Tizenöt telefonos applikáció is az eddigi telefonos, valamint e-mailes segítségkérési lehetőség mellett.
A https://segitunk.bpxv.hu/ oldalon, illetve a Budapest Tizenöt mobil alkalmazásban is minden XV. kerületi lakos 0-24 órában tud bejelentést tenni. A használók el tudják menteni a saját adataikat, így nem szükséges minden egyes alkalommal újból megadni azokat. Ráadásul a korábbi bejelentéseket vissza is kereshetjük.
A Budapest Tizenöt app elérhető a Google Play áruházból és az App Store-ból.
Ezekben az ügyekben tud az önkormányzat segíteni:
- bevásárlás
- gyógyszer
- étkezés
- egyéb
A segítségkérés menete:
- A Budapest Tizenöt alkalmazás letöltése vagy a honlapon rányom a Bejelentést teszek gombra.
- Kiválasztja, hogy miben kéri a XV. Kerület Önkormányzatának segítségét: bevásárlás, gyógyszer, étkezés, egyéb.
- Kiválasztja, a segítségre szoruló személyt. Kérhet segítséget magának vagy más XV. kerületi lakosnak. Meg kell adni a segítségre szoruló lakos elérhetőségét.
- A megjegyzés mezőbe beírható minden egyéb szükségesnek vélt információt, akár a segítségkérővel, akár az elvégzendő feladattal kapcsolatban.
- A Bejelentés küldése gomb megnyomásával a bejelentés rögzítésre kerül az önkormányzat rendszerében.
- Ezután az önkormányzat felveszi a bejelentővel – vagy azzal, akit megjelöltünk – a kapcsolatot.
Az alábbi képeken látszik ez a folyamat:
Merjen segítséget kérni!
- AppStoreból: https://apps.apple.com/…/budapest-tizen…/id1505786359…
- GooglePlay áruházból: https://play.google.com/store/apps/details…
A honlap, illetve az applikáció mellett továbbra is élő elérhetőségeink, ha segítségre van szüksége:
- telefon, zöld szám: +3680203804
- e-mail: segitseg@bpxv.hu