Segítünk – minden csatornán
A XV. Kerület Önkormányzata azon dolgozik, hogy minden olyan kerületi lakost elérjen, akinek segítségre van szüksége a járvány alatt.
Ennek érdekében külön internetes oldal indult és napokon belül Budapest Tizenöt néven egy telefonos applikáció is elérhető lesz az eddigi telefonos, valamint e-mailes segítségkérési lehetőség mellett.
A https://segitunk.bpxv.hu/ oldalon, illetve a Budapest Tizenöt mobil alkalmazásban is minden XV. kerületi lakos 0-24 órában tud bejelentést tenni. A használók el tudják menteni a saját adataikat, így nem szükséges minden egyes alkalommal újból megadni azokat. Ráadásul a korábbi bejelentéseket vissza is kereshetjük.
A Budapest Tizenöt app már készen van, a szükséges engedélyezés után elérhető lesz a Google Play áruházból és az App Store-ból. Az oldalt és az applikációt XV. Kerület Önkormányzata megbízásából a Cheppers szoftverfejlesztő cég készítette el.
Ezekben az ügyekben tud az önkormányzat segíteni:
- bevásárlás
- gyógyszer
- étkezés
- egyéb
A segítségkérés menete:
- A Budapest Tizenöt alkalmazás letöltése vagy a honlapon rányom a Bejelentést teszek gombra.
- Kiválasztja, hogy miben kéri a XV. Kerület Önkormányzatának segítségét: bevásárlás, gyógyszer, étkezés, egyéb.
- Kiválasztja, a segítségre szoruló személyt. Kérhet segítséget magának vagy más XV. kerületi lakosnak. Meg kell adni a segítségre szoruló lakos elérhetőségét.
- A megjegyzés mezőbe beírható minden egyéb szükségesnek vélt információt, akár a segítségkérővel, akár az elvégzendő feladattal kapcsolatban.
- A Bejelentés küldése gomb megnyomásával a bejelentés rögzítésre kerül az önkormányzat rendszerében.
- Ezután az önkormányzat felveszi a bejelentővel – vagy azzal, akit megjelöltünk – a kapcsolatot.
Az alábbi képeken látszik ez a folyamat:
A honlap, illetve az applikáció mellett továbbra is élő elérhetőségeink, ha segítségre van szüksége:
- telefon, zöld szám: +3680203804
- e-mail: segitseg@bpxv.hu
(Cs.B.)