Fontos! Módosul az ügyfélfogadási rend
2020. november 9-től korlátozott ügyfélfogadási rendben lép életbe a Polgámesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán.
A Magyar Köztársaság Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel 2020. november 9-től a Budapest Főváros XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal Budapest XV. ker., Bocskai utca 1-3. szám alatti Ügyfélszolgálata visszavonásig az alábbi korlátozott ügyfélfogadási rendben működik:
- Hétfő: 13.30 – 18.00
- Kedd: 8.00 – 12.00
- Szerda: 13.30 – 16.00
- Csütörtök: 13.30 – 16.00
- Péntek: 8.00 – 12.00
Pénztári nyitva tartás:
- Hétfő: 14.00 – 17.00
Az ügyfélfogadásra kijelölt térben egyszerre csak 1 ügyfél, a várakozó térben pedig legfeljebb 6 ügyfél tartózkodhat, a 1,5 m távolság betartásával.
Kérelmeiket, bejelentéseiket és egyéb beadványaikat továbbra is megküldhetik postai úton a 1601 Budapest, Pf. 46. postacímre, vagy előterjeszthetik elektronikus úton a cégkapu, az ügyfélkapu vagy az eugyintezes.bpxv.hu használatával, illetve közérdekű panaszaikat, bejelentéseiket elküldhetik az ugyfelszolgalat@bpxv.hu email-címre is.
A Hivatal főépületébe csak az illetékes szervezeti egységgel előre egyeztetett ügyben és időpontban léphetnek be.
Házasságkötések alkalmával 2020. december 1-jétől kizárólag a házasulandó pár és a két tanú tartózkodhat a Hivatal épületében.
Mind az Ügyfélszolgálatra, mind a Hivatal főépületébe kizárólag tünetmentes személy léphet be szájmaszk szabályos használatával, testhőmérséklet-mérés, és kézfertőtlenítés után.
Megértésüket és türelmüket mindannyiunk egészségvédelme érdekében köszönjük!