Az üzlet házhoz jön
November 24-én az AsiaCenter az otthont a Márkás Termékek Üzleti Fórumának, amely az Európában egyedülálló CBTC, a kínai márkás termékek központja koncepció előfutára.
A fórumra kínai és mongol üzletemberek látogatnak el azzal a céllal, hogy kapcsolatokra tegyenek szert, valamint a CBTC előnyeit kihasználva partnereket találjanak Európában. A szakmai programjok mellett egy igazán unikális bemutatót is megtekinthet a helyszínre látogató: a kifutón a hagyományokat a modern trendekkel ötvöző mongol divattervezők kollekciói jelennek meg.
A délelőtt folyamán egy konferenciára kerül sor, melynek keretében a résztvevők megismerkednek az európai üzleti környezettel, a közép-kelet-európai kereskedelmi trendekkel, fogyasztói szokásokkal és a magyarországi életkörnyezet sajátosságaival, különös tekintettel a kínai migráció lehetőségeire. Az üzletember-találkozó egy újabb lehetőség számukra,
ahol közép-kelet-európai potenciális partnerekkel találkozhatnak, tárgyalhatnak.
Kora délután pedig Rudolf Riedl, az AsiaCenter ügyvezető igazgatójának megnyitó beszéde, valamint Őexcellenciája Ombosuuren Erdenechimeg asszony, a Mongol Köztársaság nagykövetének köszöntőjét követően divatbemutatóra, majd az üzletemberek partnertalálkozójára kerül sor. Itt számos termékek és szolgáltatások (logisztika, pénzügyi befektetések, export-biztosító, selyem (anyagok, ruhák), textilek, ruházati termékek, bútorok, természetes fa, motorbicikli alkatrészek, bútorok, teák és teás készletek, gépek, kandallók, króm kandalló-alkatrészek, ajándéktárgyak, gyógyszerek, bőráru, PC, periféria-alkatrészek, projektorok, fűszerek. kínai természetgyógyászat alapanyagai, építőanyagok) mutatkoznak be.