Ahol az ügyfél a sztár
„Legyen Ön az Opel Sztráda sztárja!”- szól a február utolsó napján az M3-as kivezető szakasza mellett megnyílt Opel-kereskedés szlogenje. A jól csengő mondat ebben az esetben azonban nem csak megszokott reklámfogás, hanem valóban minőséget is takar. A Nagy Zsolt ügyvezető igazgató nevével fémjelzett befektetőcsoport az elmúlt tíz esztendőben már hat márkakereskedést épített fel és üzemeltet azóta is az ország különböző pontjain a XV. kerületi Opel-szalonhoz hasonlóan zöldmezős beruházásként.
Ez a tény nem csak az importőrt nyugtatja meg, hanem a kerület vezetését, valamint az új komplexum ügyfeleit is, hiszen így biztosak lehetnek abban, hogy egy eleve jól szervezett és megfelelően ellátott szalonba vagy szervizbe térhetnek be márciustól.
Az összesen 2000 négyzetméter fedett területű márkakereskedés egyike azoknak a befektetéseknek, amelyek mind területi elhelyezkedésükből, mind pedig szervezettségük és üzletpolitikájuk révén a kerület értékét is jelentősen megnövelik. A hosszú távú elképzelések szerint az M3-as mellett számos olyan beruházás jönne majd létre, mely a megnövekedett autóforgalmat a lakott területektől messze eltereli, ugyanakkor mégis minden vásárló számára könnyen megközelíthetőek maradnak. Az Opel Sztráda autókereskedéssel foglalkozik, de nagy figyelmet szentel a gyalogosan közlekedőknek is. Ügyfeleik számára kialakítottak ugyanis egy ún. shuttle-busz járatot, egy egyedi díszítésű Vivarot, mely a nyitvatartási idő minden órájában összeköttetést biztosít a Hősök tere és a Budapest határában működő autószalon között. A bemutatóteremben megtalálható szokásosan széles márkakínálat mellett a 15 emelős, három villamosdiagnosztikai, és négy mosó illetve autókozmetikai állást felvonultató szerviz egyszerre akár 25 autó fogadására is képes.
Egy autókereskedés megnyitásakor sok mindenre fel kell készülni. Az M3-as melletti szalon alkatrészraktárában is előrelátóan nagy mennyiséget halmoztak fel, hiszen a kötelező szervizre, valamint az előre nem tervezett javításra betérők gyors kiszolgálása csakis így biztosítható. Ami mégis kiemelheti az új XV. kerületi Opel Sztrádát a többi márkakereskedés közül az a magas színvonalú ügyfélkezelés, melyet a befektetők ígértek. A hosszabb munkálatok idejére ugyanis csereautót biztosítanak, míg a rövidebb javításokat egy különleges VIP-váróban, a helyszínen is kényelmesen várhatják meg az Opel-tulajdonosok. A jól felszerelt szobában az újságokon és a televízión kívül frissítő és helyben sütött croissant várja a szalonba betérőket.
– 21 éve foglalkozom autókereskedéssel, de ez minden eddiginél nagyobb beruházás és kihívás az életemben – mondta meghatódva megnyitó beszédében Nagy Zsolt, a kerület legújabb márkakereskedésének ügyvezető igazgatója. A két és fél év alatt megvalósult beruházás számára azonban biztosítékot jelenthet, hogy a megbízhatóságáról ismert német márka már közvetlenül a rendszerváltást követően a magyar piac részese lett, a cég pedig az elmúlt tizenegy év alatt több mint 200 ezer autót értékesített már az ügyfelei számára. Jelenleg 80 Opel-szalon található az országban, ráadásul a tavalyi évben a szakmai zsűri a Vivarót választotta az év haszongépjárművének megelőzve a szintén Opel márkának számító Kongo-t.
– Mi mindenképpen gazdagodunk a mai nappal – mondta a szalon átadásakor Hajdu László, a kerület polgármestere -, hisz befektetés nélkül újabb munkahely-lehetőség teremtődött a kerületben, ráadásul a szalon üzemeltetéséből származó helyi adó is a városrész jövőjét biztosítja majd. Egy olyan helyen épült ez a szép márkakereskedés, ahol óránként átlag 2000 autó halad el, így várható, hogy üzleti sikerek kísérik majd a befektetők vállalkozását. Ehhez pedig a kerület lakóinak nevében is sok sikert kívánok.