Szünetel a személyes ügyintézés a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán
Személyes ügyintézésre csak a halaszthatatlan ügyekben – telefonon előre egyeztetett időpontban – van lehetőség március 22-ig.
A Polgármesteri Hivatal majdnem minden szervezeti egysége – a közterületfelügyelet kivételével – otthoni munkavégzésre áll át március 8. és 22. között. Így a személyes ügyfélfogadás továbbra is szünetel, de minden osztályon lesz telefonos ügyelet.
Személyes ügyintézésre csak a következő halaszthatatlan, anyakönyvi ügyekben – telefonon előre egyeztetett időpontban – van lehetőség: születés és haláleset anyakönyvezése; házassági szándék bejelentése; teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat – születendő gyermek esetében; anyakönyvi kivonat kiadása sürgős esetben.
Az anyakönyvi időpont egyeztetés tárgyában hívható telefonszámok:
+36 1 305 3372
+36 1 305 3121
Egyéb ügyekben kérjük, hogy továbbra is az illetékes szervezeti egységet vagy a +36 1 305 3100 központi számot hívják!
Amennyiben beadványuk, leadandó iratuk van, azt kérjük, hogy az Ügyfélszolgálat előtt elhelyezett urnába dobják vagy adják le a hivatali portán.
Ha van rá lehetőségük, akkor az ügyfélkapu és cégkapu segítségével elektronikusan intézzék az ügyeiket, vagy írjanak e-mailt az ugyfelszolgalat@bpxv.hu e-mail címre.
Akinek március 8. és 22. között jár le a rendszeres támogatása – például gyógyszertámogatás – vagy bérleti jogviszonya, annak nem kell új pályázatot beadni, automatikusan meghosszabbodik erre a 2 hétre minden.
A március 8-ai újabb zárásokkal kapcsolatos további információkért tekintsék meg videónkat:
Kérjük, egy megosztással segítsenek mindenkihez eljuttatni az új információkat!
További tájékoztatásért kövessék online felületeinket:
regi.bpxv.hu
https://www.facebook.com/budapest15kerulet
https://www.facebook.com/nemethangelabp15
(D.I.)