Menu

Fontos! Módosul az ügyfélfogadási rend

2020.11.06.

2020. november 9-től korlátozott ügyfélfogadási rendben lép életbe a Polgámesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán.

A Magyar Köztársaság Kormánya által kihirdetett veszély­helyzetre tekintettel 2020. november 9-től a Budapest Főváros XV. Kerületi Polgár­mesteri Hivatal Budapest XV. ker., Bocskai utca 1-3. szám alatti Ügyfélszolgá­lata visszavonásig az alábbi korlátozott ügyfélfogadási rendben működik:

  • Hétfő: 13.30 – 18.00
  • Kedd: 8.00 – 12.00
  • Szerda: 13.30 – 16.00
  • Csütörtök: 13.30 – 16.00
  • Péntek: 8.00 – 12.00

Pénztári nyitva tartás:

  • Hétfő: 14.00 – 17.00

Az ügyfélfogadásra kijelölt térben egyszerre csak 1 ügyfél, a várakozó térben pedig legfeljebb 6 ügyfél tartózkodhat, a 1,5 m távolság betartásával.

Kérelmeiket, bejelentéseiket és egyéb beadványaikat továbbra is meg­küldhetik postai úton a 1601 Budapest, Pf. 46. postacímre, vagy előterjeszthetik elektronikus úton a cégkapu, az ügyfélkapu vagy az eugyintezes.bpxv.hu használatával, illetve közérdekű panaszaikat, bejelentéseiket elküldhetik az ugyfelszolgalat@bpxv.hu email-címre is.

A Hivatal főépületébe csak az illetékes szervezeti egységgel előre egyeztetett ügyben és időpontban léphetnek be.

Házasságkötések alkalmával 2020. december 1-jétől kizárólag a házasulandó pár és a két tanú tartózkodhat a Hivatal épületében.

 

Mind az Ügyfélszolgálatra, mind a Hivatal főépületébe kizárólag tünetmentes személy léphet be szájmaszk szabályos használatával, testhőmérséklet-mé­rés, és kézfertőtlenítés után.

 

Megértésüket és türelmüket mindannyiunk egészségvédelme érdekében köszönjük!