Menu

Segítünk – minden csatornán

2020.04.02.

A XV. Kerület Önkormányzata azon dolgozik, hogy minden olyan kerületi lakost elérjen, akinek segítségre van szüksége a járvány alatt.

Ennek érdekében külön internetes oldal indult és napokon belül Budapest Tizenöt néven egy telefonos applikáció is elérhető lesz az eddigi telefonos, valamint e-mailes segítségkérési lehetőség mellett.

A https://segitunk.bpxv.hu/  oldalon, illetve a Budapest Tizenöt mobil alkalmazásban is minden XV. kerületi lakos 0-24 órában tud bejelentést tenni. A használók el tudják menteni a saját adataikat, így nem szükséges minden egyes alkalommal újból megadni azokat. Ráadásul a korábbi bejelentéseket vissza is kereshetjük.

A Budapest Tizenöt app már készen van, a szükséges engedélyezés után elérhető lesz a Google Play áruházból és az App Store-ból. Az oldalt és az applikációt XV. Kerület Önkormányzata megbízásából a Cheppers szoftverfejlesztő cég készítette el.

Ezekben az ügyekben tud az önkormányzat segíteni:

  • bevásárlás
  • gyógyszer
  • étkezés
  • egyéb

A segítségkérés menete:

  • A Budapest Tizenöt alkalmazás letöltése vagy a honlapon rányom a Bejelentést teszek gombra.
  • Kiválasztja, hogy miben kéri a XV. Kerület Önkormányzatának segítségét: bevásárlás, gyógyszer, étkezés, egyéb.
  • Kiválasztja, a segítségre szoruló személyt. Kérhet segítséget magának vagy más XV. kerületi lakosnak. Meg kell adni a segítségre szoruló lakos elérhetőségét.
  • A megjegyzés mezőbe beírható minden egyéb szükségesnek vélt információt, akár a segítségkérővel, akár az elvégzendő feladattal kapcsolatban.
  • A Bejelentés küldése gomb megnyomásával a bejelentés rögzítésre kerül az önkormányzat rendszerében.
  • Ezután az önkormányzat felveszi a bejelentővel – vagy azzal, akit megjelöltünk – a kapcsolatot.

Az alábbi képeken látszik ez a folyamat:

 

A honlap, illetve az applikáció mellett továbbra is élő elérhetőségeink, ha segítségre van szüksége:

  • telefon, zöld szám: +3680203804
  • e-mail: segitseg@bpxv.hu

(Cs.B.)