Változás az anyakönyvvezetők ügyfélfogadási rendjében
Telefonos előjegyzés szükséges az esetleges zsúfoltság elkerülése érdekében.
A kialakult járványhelyzetre és fertőzés-veszélyre tekintettel, a Polgármesteri Hivatal épületében a nagyobb ügyfél létszám és a zsúfoltság elkerülése érdekében, az anyakönyvvezetők ügyintézése 2020. szeptember 28-tól előzetes telefonon történő időpont egyeztetés alapján történik.
A haláleset és születés bejelentése továbbra is bármikor megtehető hivatali időben. Az anyakönyvi kivonatokhoz kapcsolódó kérelmek benyújtása, és az elkészült iratok átvétele az Ügyfélszolgálati Irodán továbbra is megtehető ügyfélfogadási időben.
Időpont egyeztetés az alábbi telefonszámokon lehetséges:
06-1-305-3353
06-1-305-3372
Fontos! Az ügyfélszolgálatokat csak a legszükségesebb esetben keressék személyesen, ahová csak maszkban lehet belépni! Amely ügyben lehetséges, az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben!
A XV. kerületet érintő további járványügyi intézkedésekről korábbi cikkünkben részletesen is beszámoltunk.