Menu

Új „kerületablak” a Polgármesteri Hivatalban

2013.05.02.

Ünnepélyes átadásra és felavatásra került Budapest Főváros XV. kerületi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata, mely 2013. május 2. napjától új helyszínen a Bocskai u. 1-3. számú épület Illyés Gyula utcai sarkán, a korábbi Okmányiroda helyén működik. Az új „kerületablak” kibővült ügyintézéssel, a hét minden napján szakügyintézőkkel várja az ügyfeleket teljes munkaidőben.

– Ha valamire nagy szükség van, akkor minden zavaró körülmény legyőzhető – kezdte beszédét László Tamás polgármester 8 órakor az új Ügyfélszolgálat megnyitója alkalmából, utalva a Hubay Jenő Zeneiskola művészeinek kottáit átlapozó szélre és pezsgő utcai forgalomra. Olyan ügyfélszolgálat átadására került ugyanis sor, melyre az ügyfelek vágytak, ahol az ügyintézés nemcsak napokban számolva gyors, hanem mellőzi a fölösleges utakat, áttekinthető és világos.

A polgármester köszönetet mondott a Képviselő – testületnek, mely elfogadta az új gondolatot, egy olyan ügyfélszolgálat kialakítását, ahol 28 féle ügy intézésére kerülhet sor, ahová az ügyintézők jönnek le, biztosítva  a teljes körű ügyintézés körülményeit. „Kerületablak” nyílt a polgármester szavaival, melynek átadása a  hivatali dolgozók és  kerület lakossága számára is ünnep.


Ügyfélfogadási idő:

Hétfő:                         8.00-18.00

Kedd – Csütörtök:        8.00-16.30

Péntek:                       8.00-12.30


Pénztári Szolgáltatás ügyfélfogadási ideje:

Hétfő:                        13.30-17.00

Szerda:                        9.00-15.30

Péntek:                        9.00-11.30

 

Képgaléria: