Menu

ingatlanvagyon-nyilvántartás

  1. A munkakör célja, funkciója:

    Az önkormányzati ingatlanvagyon-nyilvántartást támogató számítógépes adatbázis-kezelői, adatkarbantartói és információszolgáltatói feladatok ellátása, annak érdekében, hogy rendelkezésre álljon az Önkormányzat vagyongazdálkodásához szükséges felvezetett, és pontosított adattár, és az információszolgáltatás.

  2. Szakmai feladatok: 

    Adatbázis-kezelőként feladata az adatbázis és a programrendszer szolgáltatásainak folyamatos fenntartása. Előkészíti az ingatlanvagyon-nyilvántartáshoz a jogszabályokban előírt, valamint a vagyonnal gazdálkodó önkormányzati szervek munkájához szükséges további adatok beszerzését, azok dokumentumokban és számítógépen történő naprakész karbantartását, továbbá az azokból való információszolgáltatását.

    Közreműködik az önkormányzat vagyonmérlegéhez szükséges kimutatások határidőben történő elkészítésében.

    Tájékoztatást nyújt, a vagyongazdák illetve a hivatali osztályok, önkormányzati tisztségviselők számára az adatbázis adatairól, felhasználási lehetőségeiről.